επικαιρότητα

Η οδύσσεια ενός συνδρομητή τηλεφωνίας στη Ρόδο


Αναγνώστης: Αγαπητά Παράπονα.
Την περασμένη εβδομάδα πηγα στον ΟΤΕ Ρόδου και εκανα μια
αίτηση μεταφοράς του αριθμου απο απο Ροδο σε Κοσκινου.
Μου ειπαν να τηλεφωνήσω και στην Αθηνα για να ανακοινώσω την αιτηση μεταφοράς (αν και
ειχε γινει ηλεκτρονικά)!!!!
και εγω αφου ανεμενα 45 λεπτα μου απάντησαν οτι σε 2-3 εργασιμες θα ειχα τον νεο αριθμο.
Αντι αυτου μετα 5 μερες τηλεφώνησαν για να πουν να κάνουμε νεα αίτηση διοτι δεν υπαρχει στην περιοχή....ταχυ ιντερνετ!!!
(ΕΝΩ Η ΔΙΠΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕΣΟΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΧΕΙ!!!!).
Επειδη ακριβως ετσι πριν 2 μηνες εξαπατηθηκα και εγω απο ενα τηλεφώνημα υπαλλήλου
του ΟΤΕ οτι με 6 ευρω επι πλέον θα ειχα τριπλής ταχύτητας ιντερνετ,αν και
ημουν πληρως καλυμμένος,δεχτηκα και ελαβα τον πρωτο λογαριασμού σχεδον
ΔΙΠΛΆΣΙΟ ενω δεν εκανα τηλεφωνήματα επι πλεον!
Και αναρρωτουμε τους αγαπητούς ....Γερμανους του ΟΤΕ τοσο πλούσιους μας θεωρουν ωστε να μας
εξαπατουν με τοσους δόλιους τροπους και ψεμματα???
Βέβαια αμεσα θα αποτανθω στον τοπικο διευθυντή και εν συνέχεια στην εισαγγελεια Ροδου ,μηπως λαβει τελος αυτη η γάγγραινα που υφιστανται οι συνδρομητές τηλεφωνιας!

Σχόλια

  1. Ανώνυμος18/9/19 11:25

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ,ΚΑΘΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΩ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΠΟΧΙΑΚΟΙ ΤΟΥ ΟΤΕ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ,ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ!!!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΠΑΣΟΥΝ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΜΕΣΑ ΕΠΕΝΕΒΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΕΠΙΛΥΣΗ ,ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΜΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΠΟΥ ΕΝΟΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΓΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ,ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ,ΕΝΩ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/9/19 09:45

    Απευθυνθείτε προς την ΕΕΤΤ την αρμόδια υπηρεσία για τις τηλεπικοινωνίες. https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html Στο παρελθόν είχα πρόβλημα με αντίστοιχο θέμα καθώς θέλησα να διακόψω μια σύνδεση που είχα για 8 χρόνια και μου επιβάλανε τέλος διακοπής. Μόλις απευθύνθηκα στην υπηρεσία και προφανώς ενημερώθηκε ο ΟΤΕ μου κάνανε "τη χάρη" κα δεν πλήρωσα. Θεωρώ ότι εκεί θα βρείτε λύση στο πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

παράπονα Ρόδου

Δείτε επίσης

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διάδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

S M S

Αναγνώστης: Ναι καλησπέρα, μπορώ να πω το παράπονο μου?!!
Δεν υπάρχει ένας 24ωρος κλειδαρας δλδ έλεος

M M S

M M S

διαφημιστείτε εδώ

διαφημιστείτε εδώ
οικονομικά & αποδοτικά