ροή ειδήσεων

Greenpeace: Τα κίνητρα Μητσοτάκη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα απευθύνονται στα «υψηλά εισοδήματα»...


Kριτική ασκεί η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace στον Κυριάκο Μητσοτάκη με αφορμή την παρουσίαση του κυβερνητικού προγράμματος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης.
Όπως δήλωσε ο υπεύθυνος για θέματα ενέργειας και κλίματος της Greenpeace, Τάκης Γρηγορίου «τα προτεινόμενα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ωφελήσουν κυρίως νοικοκυριά που δεν έχουν ανάγκη στήριξης».


«Η κυβέρνηση πρέπει να θέσει ημερομηνία τερματισμού της πώλησης όλων των αυτοκινήτων με μηχανή καύσης ως το 2030, στέλνοντας τα κατάλληλα μηνύματα στην αγορά, ώστε νοικοκυριά υψηλού εισοδήματος να κινηθούν ανεξάρτητα και από μόνα τους στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό θα επιτρέψει την αποδοτικότερη και κοινωνικά δικαιότερη αξιοποίηση των πόρων για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκλειστικά από νοικοκυριά μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος» σημείωσε ο υπεύθυνος για θέματα ενέργειας και κλίματος της Greenpeace.

Ολόκληρη η δήλωση του Τάκη Γρηγορίου

«Τα μέτρα προώθησης της ηλεκτροκίνησης που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Ωστόσο, με τις σημερινές συνθήκες, τα προτεινόμενα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ωφελήσουν κυρίως νοικοκυριά που δεν έχουν ανάγκη στήριξης.


Αντί αυτού, η κυβέρνηση πρέπει να θέσει ημερομηνία τερματισμού της πώλησης όλων των αυτοκινήτων με μηχανή καύσης ως το 2030, στέλνοντας τα κατάλληλα μηνύματα στην αγορά, ώστε νοικοκυριά υψηλού εισοδήματος να κινηθούν ανεξάρτητα και από μόνα τους στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό θα επιτρέψει την αποδοτικότερη και κοινωνικά δικαιότερη αξιοποίηση των πόρων για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκλειστικά από νοικοκυριά μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.


Σε κάθε περίπτωση, η προώθηση της ηλεκτροκίνησης πρέπει να συνοδεύεται με πολιτικές μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου».

Σχόλια

  1. Μήπως μπορούν οι καθ' όλα "ξερόλες" να μας πουν πόση ενέργεια θα χρειαστεί για την φόρτιση τόσων αυτοκινήτων; Ξεχνάει ο πρωθυπουργός ότι δεν υπάρχουν ακόμα κατάλληλες υποδομές στις πολυκατοικίες για φόρτιση αυτοκινήτων, αλλά ούτε και στο οδικό δίκτυο και στα πρατήρια καυσίμων ή σε άλλους παρόμοιους σταθμούς. Πως θα γίνεται η φόρτιση και η χρέωση; Αυτά τα αυτοκίνητα που παρκάρουν στον δρόμο από που θα φορτίζουν; Με τόσα αυτοκίνητα θα χρειαστεί να κατασκευαστούν και άλλα εργοστάσια της ΔΕΗ. Η μόνη λύση είναι τα αυτοκίνητα με κελιά υδρογόνου. Αλλωστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μέγιστη ταχύτητα 50-60 χλμ/ώρα και αυτονομία 100-120 χιλμ. μόνο με διάρκεια ζωής των μπαταριών 5 χρόνια. Ολες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσανατολίζονται στα κελιά καυσίμου και όχι στον ηλεκτρισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *