ροή ειδήσεων

«Επιδίωξή μας είναι ένα μοντέλο τουρισμού 12 μηνών για την Ελλάδα»



Τουρισμό όλο τον χρόνο επιδιώκει, για τη χώρα μας, η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη. Ο ίδιος μίλησε στην ημερήσια εφημερίδα «Γνώμη» Πατρών και αναφέρθηκε σε σημαντικά τρέχοντα ζητήματα, τα οποία ανακύπτουν από το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, καθώς και το μέλλον του κλάδου.

Ο κ. Θεοχάρης, απευθύνοντας χαιρετισμό στην ημερίδα «Καινοτόμες λύσεις για τον Τουρισμό στην εποχή του COVID-19», που διοργάνωσε η εφημερίδα, είπε μεταξύ άλλων: «Οι κρίσιμες αποφάσεις που έλαβε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, απέδειξαν πως η χώρα μας κινήθηκε άμεσα και γρήγορα, όπως έπρεπε, έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια των πολιτών και δευτερευόντως την οικονομία». Και ακολούθως ανέφερε ότι «αρχικά η οικονομική ύφεση στην Ελλάδα ήταν πολύ μικρότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, χάρη και στη στήριξη που παρείχε η ελληνική κυβέρνηση σε επιχειρήσεις και σε εργαζομένους».


Ο υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι «ως τώρα τα έχουμε πάει πολύ καλά στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εφησυχάζουμε. Η μάχη μπορεί να έχει κερδηθεί, όχι όμως και ο πόλεμος που μαίνεται».

Το ζητούμενο κατά τον κ. Χάρη Θεοχάρη συνίσταται στο ότι «πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στη φιλοξενία και στην ασφάλεια. Δυστυχώς, καμία χώρα δεν έχει φτιάξει μοντέλο που να θεωρούμε πως λειτουργεί άψογα».

Σε ό,τι αφορά στα επόμενα στάδια τα οποία έχουν προγραμματιστεί για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού το φετινό καλοκαίρι, ο υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε: «Από τις 22 Ιουλίου πιθανότατα θα ανοίξουμε για τη Σουηδία, ενώ εξετάζεται το άνοιγμα και για τις υπόλοιπες χώρες με τη χρήση του τεστ των 72 ωρών. Από τις αρχές Αυγούστου θα είμαστε σε θέση να ανοίξουμε και την κρουαζιέρα».

Σε σχέση με τις προωθητικές ενέργειες που έχει αναλάβει εντατικά το Υπουργείο Τουρισμού, ιδιαίτερα για την τρέχουσα περίοδο, ο κ. Χάρης Θεοχάρης ανέφερε: «Τα επόμενα βήματα του υπουργείου μας αφορούν στην προβολή της Ελλάδας με διαφήμιση και συνδιαφήμιση. Καινοτομήσαμε αρχικά με την πρωτοποριακή καμπάνια σε παγκόσμιο επίπεδο "Greece From Home", προχωρούμε με το "Endless Greek Summer" και με το "Destination Greece Health First" αλλά και με συνδιαφήμιση με διαφημιστικές εταιρείες, tour operators κ.λπ. Ο στόχος μας είναι γι' αυτές τις διαφημιστικές ενέργειες να μη διακοπούν μετά την περίοδο υψηλής ζήτησης, αλλά να συνεχιστούν ακόμη και τον χειμώνα. Η στρατηγική επιδίωξή μας, άλλωστε, είναι να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο - εφόσον μας το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες. Επιτυχία θα είναι το να ακολουθήσουμε ένα μοντέλο ενός τουρισμού 12 μηνών».

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/7/20 09:49

    αυτές τις παπαριές τις ακούμε χρόνια. Ας φέρουν τουρίστες για το επτάμηνο και ας αφήσουν για τα όνειρα το δωδεκάμηνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *