Με ένα εξαιρετικό σποτ, που επιχειρεί να καταδείξει την ασφάλεια της Τουρκίας για διακοπές, εν μέσω κορωνοϊού, που δημοσιεύτηκε στις 26 Ιουνίου, η γειτονική χώρα, επιχειρεί το come back στο διεθνές τουριστικό σκηνικό, αν και οι μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, παραμένουν κλειστές γι’ αυτήν.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το σποτ σε 14 ημέρες, έχει κάνει 15.596.673 προβολές, έναντι 442.151 προβολών που έχει κάνει το ελληνικό «Greek Summer», που δημοσιεύτηκε, στις 4 Ιουνίου και 12.443 προβολές που έχει κάνει το «Destination Greece Health First», που «ανέβηκε», πριν από 3 μόλις ημέρες.
Βεβαίως μικρή σημασία έχουν οι προβολές, αλλά επειδή έχει χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο επιχείρημα στο παρελθόν, προκειμένου να στηριχθεί η επιχειρηματολογία για επιτυχημένο σποτ, για τον λόγο αυτό, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, δημοσιεύει τους αριθμούς αυτούς.
Στο σποτ, που διαρκεί ένα λεπτό και απευθύνεται κυρίως σε οικογένειες, εκτός από το κλασικό λογότυπο της Τουρκίας, προβάλλεται και η Turkish Airlines.
money-tourism.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.