ροή ειδήσεων

e-ΕΦΚΑ: Τι αλλάζει από Δευτέρα στην εξυπηρέτηση των πολιτών – Το ωράριο για ραντεβού

Διευκρινίσεις από τον Φορέα για τις συναλλαγές με το κοινό



Διαχωρίζεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού στον e-ΕΦΚΑ, σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο με σειρά προτεραιότητας.

Ο Φορέας έδωσε διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών, εξηγώντας πως το ωράριο εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ είναι από τις 08:00 έως τις 14:00.

Ωστόσο, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020, διαχωρίζεται ως εξής:


α) Εξυπηρέτηση, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 8.00 έως τις 10.00. Για τον καλύτερο προγραμματισμό, η μέση διάρκεια του ραντεβού υπολογίζεται στα 6 λεπτά ανά θέση εξυπηρέτησης.

β) Εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας, κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από τις 8.00 έως τις 14.00, Τρίτη και Πέμπτη από τις 10.00 έως τις 14.00.

Σημειώνεται ότι, εφόσον τα αιτούμενα εβδομαδιαίως ραντεβού ξεπερνούν τα 24 ανά θέση εξυπηρέτησης, μπορεί να δεσμεύεται έως ένα επιπλέον δίωρο κάθε Τετάρτη από τις 8.00 έως τις 10.00 για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ραντεβού.

Σε περίπτωση που, κατά τις ημέρες που εξυπηρετείται το κοινό με ραντεβού, ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα, πριν από τις 10.00, θα ξεκινά νωρίτερα η εξυπηρέτηση του κοινού με σειρά προτεραιότητας.

Όσον αφορά στα μέτρα που κοινοποιήθηκαν με το υπ' αριθμ. 118461/12/06/2020 έγγραφο (μέτρα προστασίας), αυτά εξακολουθούν να ισχύουν, ως έχουν.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *