ροή ειδήσεων

ΝΕΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ! «ΕΒΓΑΛΑΝ τη σύζυγό μου στο νοσοκομείο θετική στον ιό και στο ιδιωτικό αρνητική, αλλά...»



Βγάλανε την σύζυγό μου θετική στον ιό ύστερα από νοσηλεία στο νοσοκομείο την πήρα στο σπίτι, πριν φτάσω σπίτι κάναμε τεστ σε ιδιωτικό μικροβιολογικό .... μαντέψτε ... ΑΡΝΗΤΙΚΌ, έκανα και εγώ τεστ ... ΑΡΝΗΤΙΚΌ στις επόμενες ημέρες καραντίνας μας πήρε η πολιτική προστασία ο εοδυ και η Αστυνομία μας υποχρεώσανε να μένουμε σε καραντίνα 14 ημερών, ο εοδυ αρνείται την εγκυρότητα του επίσημα αδειοδοτημένου από το κράτος αποτέλεσμα ιδιωτικού εργαστηρίου με την δικαιολογία ότι μετράει μόνο το τεστ του νοσοκομείου 3 άτομα στενές επαφές κάναμε επαναληπτικά τεστ κανένας θετικός η σύζυγός μου σε σύνολο έχει κάνει 3, 1 απλό και 2 μοριακά σε κανένα δεν βγήκε θετική, παρά την έντονη επιμονή μου επίσημο χαρτί από το νοσοκομείο ότι η σύζυγος μου είναι θετική δεν έχουμε, όταν το ζήτησα από τους γιατρούς του νοσοκομείου ξαφνικά εξαφανίστηκαν όλοι. Τα σχόλια δικά σας.

press-gr.com

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *