ροή ειδήσεων

Κτήνος! Πνευματιστής βίασε 22χρονη με νοητική υστέρηση



Βίασε την 22χρονη κόρη φίλου του που πάσχει από ελαφρά νοητική υστέρηση με πρόσχημα ότι θα τη... γιάτρευε

Αναγούλα προκαλεί ο αρρωστημένος τρόπος που μηχανεύτηκε ένα ανθρωπόμορφο τέρας στη Λάρισα για να βιάσει την κόρη του φίλου του, η οποία πάσχει από ελαφράς μορφής νοητική υστέρηση.

Ο 40χρονος δήλωσε στον πατέρα της άτυχης 22χρονης ότι είναι «οραματιστής – πνευματιστής», πείθοντάς τον ότι διαθέτει υπερφυσικές ιδιότητες και θα μπορούσε να βοηθήσει στο πρόβλημα που αντιμετώπιζε η κόρη του, καθώς είχε «τη δύναμη να θεραπεύει πάσχοντες»!

Σύμφωνα με τη μήνυση που υπέβαλε η κοπέλα στην Αστυνομία πριν από λίγες ημέρες, το περιστατικό έγινε στα μέσα Ιουλίου. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά στη μηνυτήρια αναφορά, ο 40χρονος προσφέρθηκε να τη βοηθήσει, γιατρεύοντας «διά της χάρης του Θεού» τη μειωμένη πνευματική και νοητική κατάστασή της. Μάλιστα, η 22χρονη περιγράφει αναλυτικά πώς έγινε ο βιασμός, μετά τον οποίον ο 40χρονος τής συνέστησε να πλυθεί και να… φτιάξει τη διάθεσή της, απειλώντας την ότι αν αποκάλυπτε οτιδήποτε θα την έβγαζε τρελή, όπως έγραψε η «Ελευθερία».
«Μουδιασμένη»

«Οταν ολοκλήρωσε την πράξη, μου τόνισε με τρόπο επιτακτικό ότι δεν έπρεπε να μιλήσω σε κανέναν, πόσω μάλλον στον πατέρα μου, διότι θα χαλούσα τη φιλία τους. Αν όμως μιλούσα, μου δήλωσε ότι θα με έβγαζε τρελή (…) Δεν είχα τη δύναμη να αντιδράσω. Ημουν μουδιασμένη, ένιωθα περίεργα και αμήχανα, ήμουν σαστισμένη, φοβισμένη και απορημένη, οπότε (ο 40χρονος) μου συνέστησε να φτιάξω λίγο τη διάθεσή μου, να πάω να πλυθώ και να βγω από το σπίτι ώστε να μην αναρωτιούνται πού είμαι» είπε η 22χρονη.

Στη συνέχεια είπε ότι ο 40χρονος ανησυχούσε μην εμφανιστεί κάποια στιγμή ο πατέρας της και τη βρει εκεί πάνω μόνη της μαζί του και ανέφερε συνεχίζοντας την ανατριχιαστική περιγραφή: «Πριν ανοίξω την πόρτα, μου είπε αυτολεξεί “και θυμήσου, μη μιλήσεις πουθενά, όπως είπαμε… Κάποια πράγματα τα κρατάμε μαζί μας μέχρι τον τάφο μας”». Την υπόθεση έχει αναλάβει η Ασφάλεια Λάρισας.

newsbreak

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *