ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ : Πού μπορούν να συμπληρώνουν αιτήσεις για αποζημιώσεις οι πυρόπληκτοι της Ρόδου



Ο Δήμαρχος Ρόδου ενημερώνει τους κατοίκους των Δημοτικών Ενοτήτων Καλλιθέας και Πεταλούδων των οποίων τα νοικοκυριά επλήγησαν από την πυρκαγιά που ξέσπασε την 1η Αυγούστου 2021, ότι στα δημοτικά καταστήματα όλων των Δημοτικών Ενοτήτων και στα ΚΕΠ όλης της επικράτειας μπορούν να συμπληρώσουν:

· Αιτήσεις Χορήγησης Επιδόματος για την αντιμετώπιση απλών επισκευαστικών εργασιών ή/και την αντικατάσταση οικοσκευής εφόσον έχει πληγεί η κύρια κατοικία τους

· Αιτήσεις Χορήγησης Επιδόματος πρώτων βιοτικών αναγκών εφόσον έχει πληγεί η κύρια κατοικίας του

Μετά την κατάθεση της σχετικής αίτησης, ειδική Επιτροπή του Δήμου θα διενεργήσει αυτοψία στις πληγείσες κατοικίες και θα εκτιμήσει το ύψος του επιδόματος, σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίζονται από τη σχετική νομοθεσία (ΚΥΑ 33862 – ΦΕΚ Β 1699/16.5.2019).

Οι αιτήσεις κατατίθενται σύμφωνα με την προβλεπόμενη προθεσμία έως και έναν (1) μήνα από την εκδήλωση της θεομηνίας, δηλ. έως τις 31 Αυγούστου 2021.

Η χορήγηση των επιδομάτων γίνεται όπως ορίζει η νομοθεσία ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ, όπως αυτό αποδεικνύεται από τα σχετικά φορολογικά δικαιολογητικά και πραγματοποιείται κατόπιν σχετικής πίστωσης του Υπουργού Εσωτερικών προς το Δήμο Ρόδου.

12vima

Σχόλια

εγγραφή

Get new posts by email:

Διαβάστε τα τελευταία Τοπικά Νέα στα Δωδεκάνησα!

Ακολουθήστε τα
Παράπονα Ρόδου στο Google News για άμεση ενημέρωση!

παράπονα Ρόδου

δείτε επίσης

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *