Αναγνώστης: Μετα την άφιξη μου απο Αθηνα προς Ρόδο κ αφου έδωσα το παιδικό καροτσι στο αεροπλάνο κ το παρέλαβα μετά απο την πίστα του αεροδρομίου διαπίστωσα
οτι ηταν σπασμενη πλάτη του καροτσιού .Η υπάλληλος στο αρμόδιο γραφείο
έβγαλε φωτογραφίες κ αρνήθηκε να μου κανει δήλωση (όπως προβλέπεται στους
κανονισμούς των αεροπορικών) λέγοντάς μου οτι θα την κάνω ηλεκτρονικά
απο το site της εταιρείας .Φυσικα στην προσπάθεια μου να το κάνω αυτο δεν
γινόταν κ στην επικοινωνία με την εταιρεία μου ειπαν οτι έπρεπε να μου
κανουν δήλωση! εκανα πολλά τηλέφωνα να βρω άκρη σημειωτεον το καροτσι
αγορασμένο 3 ημέρες πριν το ταξίδι ,μεχρι που με πηραν τηλέφωνο κ μου
είπαν οτι στείλανε φωτογραφίες το καρότσι μου κ στην αναφορά τους οι
υπάλληλοι δεν διαπιστωσαν καμιά ζημιά !!!!!! το φοβερο??? υπαλληλοι απο το
γραφείο στο αεροδρόμιο μου ειπαν μάλιστα οτι έπρεπε να το εχω σε
κούτα ! μα λεω δεν αναγράφεται πουθενά αυτο,κ μου απαντάει ο κυριος ναι
δεν αναγράφεται αλλα εσεις καλό θα ήταν να το σκεφτοσασταν!ταξιδεύω με
παιδι,καρότσι βαλιτσα κ θα κουβαλάω κ μια κούτα άδεια !
απαραδεκτοι! ντροπη για τις αεροπορικές που συνεργάζεστε ,ντροπή για το νησί μας!
το καροτσάκι το πήγα εγω η ίδια στο γραφείο τους κ αφου οπως λενε δεν ηταν σπασμένο χάρισμα τους να βαλουν τα δικά τους παιδιά! τους αφησα κ μια κούτα έτσι ώστε αν δουν
καμία μαμά με παιδί, βαλίτσα κ καρότσι φορτωστε την να κραταει κ μια κούτα!
καμία μαμά με παιδί, βαλίτσα κ καρότσι φορτωστε την να κραταει κ μια κούτα!
ΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ? ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΠΑΛΑΡΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΤΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή