ροή ειδήσεων

Γ. Τοπαλούδης: Η συγκινητική ανάρτηση για τα γενέθλια της Ελένης



Συγκίνηση προκαλεί το μήνυμα του Γιάννη Τοπαλούδη, του πατέρα της νεαρής φοιτήτριας Ελένης, που δολοφονήθηκε στη Ρόδο.

Σε ανάρτησή του πριν από λίγο, αναφέρει συγκεκριμένα:


“Αγαπημένη μας Ελενίτσα, 15 Ιανουαρίου 2023.Σήμερα θα έκλεινες τα 26 σου χρόνια. Τα 26 κεράκια σου τα σβήσαμε εγώ, η μαμά σου και ο αδερφός σου, μπροστά στην αιώνια κατοικία σου.
Σαν σήμερα, 15 Ιανουαρίου 1997, η ΜΆΝΑ ΚΟΎΛΑ άρχισε να σου τραγουδάει τα υπέροχα νανουρίσματα που κάθε μάνα βγάζει μέσα από την καρδιά της – μέσα από την ψυχή της.
Εγώ, ο δύσμοιρος πατέρας σου, αγαπημένη μου ΕΛΈΝΗ, σου σιγοτραγουδώ ένα απ’ τα πιο συγκινητικά (όχι βέβαια τόσο όσο μιας ΜΆΝΑΣ) νανουρίσματα. Ένα νανούρισμα του συντοπίτη μας Χρόνη Αηδονίδη: “Βλέφαρό μου”!

Και μην ξεχάσεις, Ελένη μου, να μου πεις “Ευχαριστώ καλέ μου πατέρα”, όπως έκανες κάθε φορά.”

aftodioikisi



Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *