Το μεγαλύτερο στην ιστορία της πρόγραμμα δρομολογίων, που περιλαμβάνει 18 νέα δρομολόγια σε 14 χώρες, προσφέρει η Aegean τον φετινό χειμώνα. Στο δίκτυό της, όπως έγινε γνωστό χθες, εντάσσονται νέοι προορισμοί της Μέσης Ανατολής, της Βόρειας Αφρικής, των Βαλκανίων αλλά και της Ευρώπης, με την αεροπορική να συνδέει την Αθήνα με το Ντουμπάι, το Λούξορ, το Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, το Ινσμπρουκ (Αυστρία), την Μπρατισλάβα (Σλοβακία), το Μπακού (Αζερμπαϊτζάν), το Κισινάου (Μολδαβία) και για πρώτη φορά το Κάιρο με τη Θεσσαλονίκη.
Οι πτήσεις προς το Ντουμπάι θα πραγματοποιούνται, από τις 10 Νοεμβρίου, έξι φορές την εβδομάδα, με την αεροπορική, που καταγράφει σημαντική ζήτηση για τον συγκεκριμένο προορισμό, να επιδιώκει να προσελκύσει και περισσότερους επιβάτες με ανταπόκριση, όπως ανέφερε χθες η εμπορική διευθύντρια Τιμολογιακής Πολιτικής και Δικτύου της Aegean Π. Σταμάτη.
Η επιλογή εποχικών περιοχών, όπως το Σαρμ Ελ Σέιχ, το Λούξορ και το Ινσμπρουκ, έγινε προκειμένου η Aegean να δώσει τη δυνατότητα για μετακινήσεις σε προορισμούς που ενδείκνυνται για τη χειμερινή περίοδο.
Μετά τις χθεσινές ανακοινώσεις για το χειμερινό πτητικό πρόγραμμα 2023-2024 αναμένεται από σήμερα η παροχή έκπτωσης 50% για πτήσεις στο σύνολο του δικτύου της Aegean από 1ης Νοεμβρίου μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου.
Στρατηγική επιδίωξη της Aegean, όπως σημείωσαν η κ. Σταμάτη και ο Γιάννης Ράσογλου, διευθυντής Δικτύου και Συνεργασιών, είναι η επέκταση της θερινής περιόδου. Για τον στόχο αυτό, ο αερομεταφορέας, για πρώτη φορά, θα εκτελεί το καλοκαίρι επτά θερινά δρομολόγια, αυτά από την Αθήνα προς το Μπρίστολ και το Μπέρμιγχαμ, τη Μάλαγα, το Μπιλμπάο, το Ταλίν, τη Ρίγα, την Τυνησία, αλλά και προς τη Βαρκελώνη από τη Θεσσαλονίκη. Διατηρεί, έως και τον Νοέμβριο, και τις τακτικές πτήσεις από και προς τη Ρόδο, το Ηράκλειο και την Καλαμάτα, ενώ θα λειτουργεί ναυλωμένες πτήσεις από τη Ρόδο, στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος σε συνεργασία με tour operator του εξωτερικού, διαθέτοντας 35.000 θέσεις προς 22 ευρωπαϊκούς προορισμούς σε οκτώ χώρες, κατά το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου και από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάιο του 2024.
Παράλληλα, ο μεγαλύτερος όγκος των προορισμών της νέας σεζόν θα είναι διαθέσιμος από τις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου και όχι από το Πάσχα, όπως συνηθιζόταν. Η Aegean αυξάνει τη συχνότητα και σε προορισμούς που έχουν καθιερωθεί, όπως η Φρανκφούρτη προς την οποία προσθέτει μια δεύτερη καθημερινή πτήση από την Αθήνα.
Το χειμερινό πρόγραμμα της Aegean είναι σε συνέχεια των πολύ καλών επιδόσεων του εννεαμήνου, κατά τη διάρκεια του οποίου η αεροπορική μετέφερε κατά 30% περισσότερους επιβάτες, δηλαδή συνολικά 11,9 εκατ. άτομα από τους οποίους 7,1 εκατ. αφορούν το δίκτυο εξωτερικού. Κατά το τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, η Aegean μετέφερε κατά 17% και κατά 18% επιβάτες εσωτερικού και εξωτερικού, των οποίων ο συνολικός αριθμός ανήλθε σε 5,3 εκατ.
Συνολικά στο εννεάμηνο η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού της Aegean από και προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας καταγράφεται ενισχυμένη κατά 38%, ενώ για την ίδια περίοδο η αύξηση της επιβατικής κίνησης εξωτερικού στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, ξεπερνάει το 45% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
τι να τα κάνω τα νέα δρομολόγια αφού ένα εισιτήριο απλής διαδρομής Ρόδο - Θεσσαλονίκη κοστίζει κατά μέσο όρο 150 ευρώ εφόσον το εκδόσεις 15-20 ημέρες πριν . Η Περιφέρεια και ο κ. Χατζημάρκος έπρεπε να ασχοληθεί λίγο και με το θέμα της τιμής των εισιτηρίων . Η aegean είναι μονοπώλιο στη γραμμή για Θεσσαλονίκη και βάζει ότι τιμές θέλει . Τον Αύγουστο τα εισιτήρια έφθασαν 400 ευρώ απλή διαδρομή. Η aegean πήρε 120 εκατομμύρια ευρώ από το κράτος επιχωρήγηση για τον covit χωρίς να πάρει κανένα μέτρο ασφαλείας . Δήθεν λιγόστεψε τους επιβάτες ανά πτήση αλλά τα αεροπλάνα ήταν γεμάτα μέχρι τελευταίας θέσης . Η Περιφέρεια πρέπει να φροντίσει και οι τοπικοί βουλευτές , αλλά αυτούς του ενδιαφέρει μόνο να έχουν δωρεάν εισιτήρια και άσε τους άλλους να πληρώνουν
ΑπάντησηΔιαγραφή