Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Πρώτος τα έβαλε Ο ΑΒ, αλλά απέτυχαν παταγωδώς, καθώς οι ηλικιωμένοι κυρίως αδυνατούσαν να τα χρησιμοποιήσουν, κυρίως σε περιπτώσεις λαθών, όπως για παράδειγμα αν περνούσαν δύο φορές το ίδιο αντικείμενο από τον σαρωτή κατά λάθος. Δεν ήξεραν πως να το διορθώσουν και έπρεπε να περιμένουν κάποιον υπάλληλο με ειδικό κλειδί να διορθώσει το λάθος. Οπότε καταλαβαίνεις την καθυστέρηση και τον εκνευρισμό των άλλων που περίμεναν στην σειρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει με τους Bar-code των αγαθών, έλα που πολλοί από αυτούς είναι δισανάγνωστοι από τον σαρωτή και πρέπει ν απεραστούν με τους αριθμούς τους, που καλά να είναι ευανάγνωστοι και αυτοί. Αλλά με το ζύγισμα των οπωρολαχανικών τι γίνεται? Θα πρέπει ο καθένας να ψάχνει σε έναν μακρύ κατάλογο τον ειδικό αριθμό του αγαθού και να τον βάζει στο σύστημα; Πόση ώρα χρειάζεται ο καθένας για αυτό; Πολλοί θα προτιμήσουν τα σούπερμάρκετ με υπαλλήλους που είναι πιό γρήγοροι και αποδοτικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ρίξε μια ματιά στα Lidl να δεις τις ατέλειωτες ουρές στα ταμεία και σκέψου τι θα γίνει με ταμειακές χωρίς υπαλλήλους.
Υπάρχουν λύσεις για τους αυτόματους.. φυσικά θα υπάρχουν και τα ταμεία..
ΑπάντησηΔιαγραφήαντε να έρθουν και οι σερβιτόροι ρομποτ να δούμε τι θα απογίνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφή