ροή ειδήσεων

Α. Νταλακογιώργος: Οι Ναυτεργάτες απεργούν για συλλογικές συμβάσεις, αυξήσεις, ασφαλείς συνθήκες εργασίας



‘’Ζητάμε Συλλογικές συμβάσεις εργασίας και ουσιαστικές αυξήσεις καθώς οι μισθοί μας είναι καθηλωμένοι στο πολύ μακρινό 2010 γιατί από τότε δεν έχει υπογραφεί νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με ότι αρνητικό αυτό σημαίνει για το εισόδημα των ναυτεργατών αλλά και τις συντάξεις τους που έχουν κατακρημνιστεί’’ δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Αντώνης Νταλακογιώργος μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών που συμμετέχει μαζί με άλλα ναυτεργατικά σωματεία στη 48ωρη κινητοποίηση που κήρυξε η ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) και η οποία ξεκινά από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας σε όλα τα λιμάνια της χώρας, έκανε λόγο για ‘’εργασιακή κόλαση όσον αφορά στη πίεση και εντατικοποίηση της δουλειάς ,στις εργασιακές συνθήκες στα καράβια με αποτέλεσμα ο ναυτεργάτης «να πληρώνει το μάρμαρο» ακόμα και με κίνδυνο της ζωής του αφού δεν παίρνονται τα αναγκαία μέτρα.’’

‘’Για μας, σε αντίθεση με άλλα σωματεία η απεργία στόχο έχει τη μετωπική σύγκρουση με τη συγκεκριμένη αντεργατική πολιτική και τη λύση θεσμικών ,οικονομικών και κλαδικών ζητημάτων. Δεν λογίζεται οι εφοπλιστές να έχουν θησαυρίσει τα τελευταία χρόνια ,με τη κερδοφορία τους να σπάει τα οικονομικά ρεκόρ με 16 εισηγμένες εταιρείες στο Αμερικανικό χρηματιστήριο να έχουν ξεπεράσει το 1.5 δις δολάρια μόνο το 1ο Εξάμηνο του 2024 και εμείς να παραμένουμε καθηλωμένοι στους μισθούς του 2010‘’ υπογράμμισε ο κ Νταλακογιώργος ‘‘

Όσον αφορά στη κατάσταση του ακτοπλοϊκού στόλου ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ τη χαρακτήρισε ως ‘’τη χειρότερη των τελευταίων χρόνων παρά τον πακτωλό, όπως είπε, των χρημάτων που εισρέουν στα ταμεία των εταιρειών.’’

‘’Η επιδότηση για τις άγονες γραμμές αγγίζει τα 150 εκατομμύρια ετησίως τα τελευταία 7 χρόνια. Αν συνυπολογίσουμε δε και τα προηγούμενα χρόνια, το ποσό που διατέθηκε από τον κρατικό προϋπολογισμό για την εξυπηρέτηση αυτών των γραμμών ξεπερνά το ένα δις ευρώ δηλαδή την αξία όλου του επιβατηγού ακτοπλοϊκού στόλου και παρόλα αυτά τα πλοία που εξυπηρετούν τις περισσότερες γραμμές είναι προβληματικά. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει υπάρξει ούτε ένα συμβατικό πλοίο τη τελευταία 15ετια νέας κατασκευής με αποτέλεσμα ο σημερινός ακτοπλοϊκός στόλος να είναι προβληματικός και γερασμένος αφού η μέση ηλικία ξεπερνά τα 28-29 έτη’’ τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ.


ertnews.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *