«Τα παιδιά με αυτισμό λόγω της κατάστασης γίνονται επιθετικά και πετούν πράγματα», καταγγέλουν γονείς
Την αγανάκτησή τους εκφράζουν με επιστολή τους στο DEBATER γονείς ΑμεΑ σε σχολείο της Λίνδου στην Ρόδο.
Όπως οι ίδιοι καταγγέλουν δεν υπάρχουν χώροι να διαχωρίζουν τα πιο «βαριά» περιστατικά με αποτέλεσμα όπως αναφέρουν «Τα παιδιά με αυτισμό λόγω της κατάστασης γίνονται επιθετικά και πετούν πράγματα, βάζοντας σε κίνδυνο τα παιδιά που είναι κάπως πιο λειτουργικά και ακόμα και τους ίδιους τους δασκάλους», τονίζουν.
Στην επιστολή που μας έστειλαν αναφέρουν ότι: «εμείς ως γονείς που οφείλουμε στα παιδιά μας ένα καλύτερο μέλλον, δεν μπορούμε παρά να διεκδικήσουμε όσα δικαιούνται για την παιδεία τους και ένα καλύτερο μέλλον. Ως γονείς θα θέλαμε να σας σας εκφράσουμε την ανησυχία μας για την ασφάλεια των παιδιών μας και την δυσαρέσκεια μας για τα χρόνια σοβαρά τεχνικά και κτιριακά προβλήματα που υπάρχουν», καταλήγει.
Τα κυριότερα προβλήματα αφορούν:
Την έλλειψη υποδομών για άτομα με αναπηρία και αναπτυξιακές δυσκολίες – δυσλειτουργίες.
Μάλιστα αναφέρει αγανακτισμένη μητέρα ότι το σχολείο: «δεν διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές για να εκπαιδεύσει όπως πρέπει τους μαθητές του ειδικού σχολείου Λίνδου, καθώς συστεγάζεται στον 1° όροφο του Δημοτικού Λάρδου. Οι αίθουσες που συστεγάζονται τα ΑμεΑ είναι 4, αλλά πάρα πολύ μικρές. Είναι μια αίθουσα διδασκαλίας για όλα τα παιδιά των τάξεων, μια μικρή αίθουσα πληροφορικής, ένα μικρό δωμάτιο ηρεμίας και χαλάρωσης, ένα γραφείο για τους εκπαιδευτικούς και μια κουζίνα», αναφέρει.
Οι ώρες δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών αναφέρουν. Με απετέλεσμα αυτό από την υπερσυγκέντρωση μαθητών σε περιορισμένο χώρο διδασκαλίας, κάτι που δυσχεραίνει εντελώς την εκπαιδευτική διαδικασία, δεν γίνεται απρόσκοπτα και επίσης αυξάνει τον κίνδυνο ατυχημάτων.
Επιπλέον, αναφέρουν ότι «οι μαθητές μας έχουν αυξηθεί και οι υπάρχουσες αίθουσες δεν επαρκούν για να στεγάσουν τα τμήματα και τις ειδικότητες που δημιουργούνται.
Το πρόβλημα αυτό όμως αποκτά μεγαλύτερες διαστάσεις καθώς στον υπάρχοντα χώρο και όροφο που στεγάζεται το σχολείο, δεν υπάρχει πλεονάζων χώρος για κατασκευή, έστω νέων αιθουσών. Επίσης η πρόσβαση στον πρώτο όροφο κρίνεται ακατάλληλη για παιδιά με αναπηρίες και αναπτυξιακές δυσκολίες και δυσλειτουργίες καθώς η μόνη πρόσβαση είναι μια σκάλα χωρίς κάγκελα, το μάρμαρο που καλύπτεται δεν είναι Αντιολισθητικό, με αποτέλεσμα να υπάρχει συνεχής κίνδυνος πτώσεων ειδικά σε βροχερές ημέρες και ένα ηλεκτρικό αναβατώριο καθισμα που σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ή έκτακτης ανάγκης δεν λειτουργεί. Στα παράθυρα έχουν τοποθετηθεί κάγκελα που θυμίζουν περισσότερο φυλακή, παρά σχολείο. Επίσης υπάρχουν πολλά τεχνικά προβλήματα στο κτίριο όπως σπασμένη γυψοσανίδα, πυροσβεστικό κουτί με σπασμένο-βγαλμενο το σιδερένιο πορτάκι, με σωλήνα πυρόσβεσης που αυξάνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων των παιδιών», υποστηρίζουν.
Έλλειψη Χώρων Υγιεινής: Όπως αναφέρουν στην επιστολή τους. Οι διαθέσιμοι χώροι υγιεινής είναι ανεπαρκείς και δεν πληρούν τις βασικές προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας αφού υπάρχει μόνο μία τουαλέτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι «το σχολείο παρόλο που είναι ειδικό σχολείο, δεν διαθέτει καθόλου τουαλέτα για ΑμεΑ. Αυτό δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία του σχολείου και στην υγιεινή των μαθητών», καταγγέλουν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.