Ελληνίδα τουρίστρια πλήρωσε 17,5 ευρώ τη χωριάτικη σαλάτα στην Πάρο, της χρέωσαν ξεχωριστά το λάδι 2,5 ευρώ - Δείτε βίντεο
«Ρώτησα τον σερβιτόρο γιατί χρεώθηκε το λάδι, και μου απάντησε πως "κανονικά το λαδάκι χρεώνεται"», κατήγγειλε η τουρίστρια


Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ένα περιστατικό που δημοσίευσε Ελληνίδα τουρίστρια από την Πάρο, καταγγέλλοντας επιπλέον χρέωση για ελαιόλαδο σε γνωστή ταβέρνα του νησιού. Η ίδια ανέβασε βίντεο στον λογαριασμό της στο TikTok, περιγράφοντας αναλυτικά την εμπειρία της.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η τουρίστρια επισκέφθηκε το εστιατόριο μαζί με φίλους και παρήγγειλαν χωριάτικη σαλάτα. Όταν το πιάτο έφτασε στο τραπέζι, διαπίστωσαν ότι δεν περιείχε καθόλου ελαιόλαδο. Ζήτησαν από το προσωπικό να τους προσθέσει, όμως τους προσφέρθηκε ένα μικρό, σφραγισμένο μπουκαλάκι με λάδι, το οποίο τελικά χρεώθηκε με 2,5 ευρώ. Με δεδομένο ότι η σαλάτα κοστολογούνταν ήδη στα 15 ευρώ, το τελικό ποσό ανέβηκε στα 17,5 ευρώ.
Η τουρίστρια εξέφρασε την ενόχλησή της, ρωτώντας τον σερβιτόρο για τη χρέωση. Όπως δήλωσε στο βίντεο: «Τον ρώτησα γιατί χρεώθηκε το λάδι, και μου απάντησε πως "κανονικά το λαδάκι χρεώνεται"». Διευκρίνισε, πάντως, πως το ζήτημα δεν ήταν οικονομικό, αλλά ζήτημα σεβασμού προς τον πελάτη. «Προφανώς και μπορούσαμε να το πληρώσουμε. Αλλά δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τον κόσμο έτσι. Είναι θέμα αρχής», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το περιστατικό προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με δεκάδες χρήστες να στηρίζουν την τουρίστρια και να καταδικάζουν τέτοιες πρακτικές. Πολλοί επισημαίνουν πως η αισχροκέρδεια σε τουριστικά νησιά πλήττει όχι μόνο την εμπειρία των επισκεπτών, αλλά και τη συνολική εικόνα της ελληνικής φιλοξενίας, ιδίως σε μια περίοδο όπου ο ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι ιδιαίτερα έντονος.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η τουρίστρια επισκέφθηκε το εστιατόριο μαζί με φίλους και παρήγγειλαν χωριάτικη σαλάτα. Όταν το πιάτο έφτασε στο τραπέζι, διαπίστωσαν ότι δεν περιείχε καθόλου ελαιόλαδο. Ζήτησαν από το προσωπικό να τους προσθέσει, όμως τους προσφέρθηκε ένα μικρό, σφραγισμένο μπουκαλάκι με λάδι, το οποίο τελικά χρεώθηκε με 2,5 ευρώ. Με δεδομένο ότι η σαλάτα κοστολογούνταν ήδη στα 15 ευρώ, το τελικό ποσό ανέβηκε στα 17,5 ευρώ.
Η τουρίστρια εξέφρασε την ενόχλησή της, ρωτώντας τον σερβιτόρο για τη χρέωση. Όπως δήλωσε στο βίντεο: «Τον ρώτησα γιατί χρεώθηκε το λάδι, και μου απάντησε πως "κανονικά το λαδάκι χρεώνεται"». Διευκρίνισε, πάντως, πως το ζήτημα δεν ήταν οικονομικό, αλλά ζήτημα σεβασμού προς τον πελάτη. «Προφανώς και μπορούσαμε να το πληρώσουμε. Αλλά δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τον κόσμο έτσι. Είναι θέμα αρχής», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το περιστατικό προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με δεκάδες χρήστες να στηρίζουν την τουρίστρια και να καταδικάζουν τέτοιες πρακτικές. Πολλοί επισημαίνουν πως η αισχροκέρδεια σε τουριστικά νησιά πλήττει όχι μόνο την εμπειρία των επισκεπτών, αλλά και τη συνολική εικόνα της ελληνικής φιλοξενίας, ιδίως σε μια περίοδο όπου ο ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι ιδιαίτερα έντονος.
@its_ina98 ♬ πρωτότυπος ήχος - its_ina98
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.