Αύριο θα κάνουν κινητοποίηση στο τουριστικό λιμάνι

Πορεία από την πόλη προς το αεροδρόμιο, με στάση στο Μαντράκι κάτω από το Μέγαρο της Περιφέρειας έκαναν πριν από λίγη ώρα εκατοντάδες ταξί, συμμετέχοντας στην πανελλαδική κινητοποίηση, με σημείο αιχμής τα ΕΙΧ.
Οι ιδιοκτήτες ταξί της Ρόδου, σε γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν χθες βράδυ για να καθορίσουν τη μορφή των κινητοποιήσεων τους, αποφάσισαν να μην κατέλθουν σε απεργία, λόγω της τουριστικής κίνησης, που εξακολουθεί να κινείται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Προέκριναν τη λύση της πορείας από την πόλη προς το αεροδρόμιο που έγινε σήμερα, ενώ για αύριο θα πραγματοποιήσουν άλλη μια κινητοποίηση, έξω από το τουριστικό λιμάνι.
Ζητούν από την κυβέρνηση να βάλει φρένο σε πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και σε υποκλοπή μεταφορικού έργου που υφίστανται, όπως υποστηρίζουν, από τα ιδιωτικής χρήσης βανάκια.

ertnews.gr

Πορεία από την πόλη προς το αεροδρόμιο, με στάση στο Μαντράκι κάτω από το Μέγαρο της Περιφέρειας έκαναν πριν από λίγη ώρα εκατοντάδες ταξί, συμμετέχοντας στην πανελλαδική κινητοποίηση, με σημείο αιχμής τα ΕΙΧ.
Οι ιδιοκτήτες ταξί της Ρόδου, σε γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν χθες βράδυ για να καθορίσουν τη μορφή των κινητοποιήσεων τους, αποφάσισαν να μην κατέλθουν σε απεργία, λόγω της τουριστικής κίνησης, που εξακολουθεί να κινείται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Προέκριναν τη λύση της πορείας από την πόλη προς το αεροδρόμιο που έγινε σήμερα, ενώ για αύριο θα πραγματοποιήσουν άλλη μια κινητοποίηση, έξω από το τουριστικό λιμάνι.
Ζητούν από την κυβέρνηση να βάλει φρένο σε πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και σε υποκλοπή μεταφορικού έργου που υφίστανται, όπως υποστηρίζουν, από τα ιδιωτικής χρήσης βανάκια.


ertnews.gr
ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΣΑΣ ΑΠΟΡΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΠΗΡΑΝ Η ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήAi ga-----e kol-----s
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΡΑΦΤΟ ΟΛΟ .ΤΙ ΦΟΒΑΣΕ ; 11.36 .ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΘΑΙ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΤΕ ΕΝΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ; ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΖΗΚΟΣ ΚΡΥΒΕΣΕ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΙΖΟ ΑΧΑΙΡΕΥΤΕ ΠΑΛΙ 11.36
ΔιαγραφήΑ ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ 11.36 . Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΕ ΓΑΜΕΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ;
ΔιαγραφήΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η UBER ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαιρός είναι να έχουν όλοι δικαίωμα ελεύθερης δουλειάς και όλα τα επαγγέλματα ανοιχτά
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετά πια σας ανεχόμαστε
ΔΗΛΑΔΗ 12.30 ΑΝ ΕΛΘΕΙ ΟΥΡΒΕΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΡΩΝΕ . .ΩΡΑΙΟ ΘΕΑΜΑ ΠΑΝΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑΙ .ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΤΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια που μπαίνετε στον κόπο για κινητοποιήσεις, να απαιτήσετε η διπλή ταρίφα να ξεκινάει από τα όρια του ξενοδοχείου ΘΕΡΜΑΙ και πέρα. Μονή ταρίφα μόνο γύρω απο την ευρύτερη περιοχή του δημαρχείου. Αντε όλα εγώ θα σας τα λέω;........
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΟΥΡΒΕΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕΤΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΗΣΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήUber Uber Uber καιρός είναι, φθάνει πια ,τα οικονομισατε και μαύρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΑ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΡΕ 20.37 .ΕΝΤΑΞΕΙ .ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΖΟΓΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ . ΤΗΣ ΦΑΤΣΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ;
ΑπάντησηΔιαγραφή