ροή ειδήσεων

Αποκατάσταση προβλήματος ψηφιακών πληρωμών στο myDEYAR



Η ΔΕΥΑΡ ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι, κατόπιν της πρόσφατης αναβάθμισης των ψηφιακών συστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, παρουσιάστηκαν προσωρινά προβλήματα στη διεκπεραίωση πληρωμών λογαριασμών μέσω των ψηφιακών μας εργαλείων, όπως το myDEYAR.


Μετά τις απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις, τα ζητήματα έχουν πλέον αποκατασταθεί και η δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών απομακρυσμένα λειτουργεί κανονικά.


Ζητούμε συγγνώμη για την προσωρινή ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά τους καταναλωτές μας για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη τους.


Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΔΕΥΑΡ στο τηλ 22410 45300

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε μαζί μας

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *