
Αναγνώστης: Αναφέρθηκε σε δελτίο ειδήσεων κρατικής τηλεόρασης ότι οι σεφ της Ρόδου
σε συνεργασία και με την εδώ Ανωτέρα Τουριστική Σχολή ετοιμάζουν να
μαγειρεύουν τον λαγοκέφαλο, μεταξύ άλλων ψαριών της περιοχής, στην κουζίνα
των εστιατορίων των μεγάλων ξενοδοχείων προσφέροντάς τον στους τουρίστες.
Από την άλλη πλευρά όμωςστο διαδύκτιο αναφέρονται τα εξής: Ο λαγοκέφαλος
δεν είναι βρώσιμος και είναι άκρως επικίνδυνος για τον άνθρωπο .Περιέχει
την εξαιρετικά ισχυρή νευροτοξίνη τετροδοτοξίνη (κυρίως στο συκώτι, τα
εντόσχα, τα ωάρια και το δέρμα του), η οποία μπορεί να προκαλέσει παράλυση,
αναπνευστική ανεπάρκεια, ακόμη και τον θάνατο. Ακόμη και μετά το μαγείρεμα
ή την κατάψυξη, η τοξίνη παραμένει ενεργή και θανατηφόρα.
Ας γίνει κάποια έρευνα να διαπιστωθεί η αλήθεια, μην έχουμε καμιά τραγωδία
σε βάρος του νησιού μας.
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΓΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟ ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήGooglάρετε ρε άσχετοι τί είναι το "Fungu" που σερβίρεται στα Ιαπωνικά εστιατόρια!
ΑπάντησηΔιαγραφή