
Αναγνώστης: Τα φετινά καμώματα της Κρατικης Υπηρεσίας που ειναι υπεύθυνη για τις
παραλιες είναι το κάτι άλλο!!!. Τέλος Ιουνίου και ακόμα δεν υπάρχουν ούτε
ομπρέλλες ούτε ξαπλώστρες στις παραλίες των νησιών μας και βεβαίως και στην
διάσημη παραλία του Ελλη με τους χιλιάδες τουρίστες της πόλης. Αποτέλεσμα
οι τουρίστες, κυρίως οι ηλικιωμένοι, να αναγκάζονται να αγοράζουν μικρές
ξαπλώστρες και ομπρέλλες από τα τουριστικά μαγαζιά και να τα κουβαλάνε μαζύ
τους αλλά και το χειρότερο, να χαλάνε οι ομπρέλες με το πρώτο
μελτεμάκι-τις σπάζει ή τις σηκώνει σαν αερόστατα και οι τουρίστες τις
κυνηγάνε-. Κατάσταση κωμικοτραγική! Αυτά τα παράπονα τα δέχονται οι
ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων ενώ οι κρατικοί φορείς "πλέουν σε πελάγη
ευτυχίας". Ντροπή!!!
Οι καημένοι τι πάθανε!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή