
Αναγνώστης: Συνοδοιπόροι μας έχουν πλέον γίνει στα δρομάκια της συνοικίας μας στο Νιοχώρι,
οι εκατοντάδες κατσαρίδες που βγαίνουν από τους υπονόμους.
Τους υπονόμους που οι αρμόδιοι εδώ και χρόνια δεν φροντίζουν να ψεκάζουν όπως
γινόταν πολύ παλιά που έβγαιναν τα συνεργεία σε όλη την πόλη. Θεμα υγιεινής
διαβίωσης είναι και δεν το φροντίζουν, αγνοώντας μας. ΑΙΣΧΟΣ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς να τις υιοθετούμε.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές και η ταυτότητα τους είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.