ροή ειδήσεων

Έλλειψη καθαριότητας στην Κοδρικτώνος - φώτος



Αναγνώστης: Κορδικτονος 32 Γιατί άραγε πληρώνουμε κάθε μήνα Δήμο ο λόγος????









Σχόλια

  1. Ανώνυμος23/6/26 10:17

    ΝΑΙ ΡΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΦΤΑΙΕΙ. ΟΔΗΓΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΕΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ. ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/6/26 10:33

    Είδηση θα ήταν "να είναι καθαρή". Τόποτα δεν είναι καθαρό, παντού σκουπίδια και αδιαφορία των υπηρεσιών και του δημάρχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς να τις υιοθετούμε.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές και η ταυτότητα τους είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε μαζί μας

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατάγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διάδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *