
Αναγνώστης: Ανύπαρκτες και σβησμένες οι διαγραμμίσεις πεζών , όχι μόνο μέσα στην πόλη και χωριά της Ρόδου, αλλά και σε όλο το νησί με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των πολιτών.
Σε μια πολιτισμένη χώρα όπως θέλουμε να λέμε την Ελλάδα, η ασφάλεια των πολιτών, μάλλον περνά τελευταία στις προτεραιότητες των δημάρχων και περιφερειαρχών. Φυσικά και οι υπόλοιπες διαγραμμίσεις δεν είναι καλύτερες. Η αδιαφορία έχει γίνει πιά ρουτίνα και από κει καταλαβαίνει κανείς πόσο αποτελεσματικοί είναι σε πιο σοβαρά θέματα.
Μια ματιά να ρίξουν οι αρμόδιοι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, θα δουν την διαφορά, αλλά φαίνεται ότι στους δικούς μας άρχοντες, «πέρα βρέχει».
Ke na tis ftiaxoune pios malakas i malakismeni stamatai??
ΑπάντησηΔιαγραφή