Ένας μήνας Μάιος που ξεκίνησε την Κυριακή του Θωμά (1 Μαΐου) γεμάτος αμφιβολία, κλιμακώθηκε με το ξεκούνημα από τους καναπέδες...
με υπερσυλλαλητήρια σε ιβηρικές πλατείες την Κυριακή του Παράλυτου (15 Μαΐου) και πριν προλάβει να ολοκληρωθεί πρόλαβε ακόμα και να χορέψει το γαϊτανάκι των αγανακτισμένων λαών της Ευρώπης σε πλατείες και να μπει στο μάτι των κυβερνώντων την Κυριακή του Τυφλού (29 Μαΐου), θα μπορούσε κάλλιστα να μην υπάρχει! Κι όμως υπήρξε, όπως και η πρωτοφανής συρροή μυρίων κόσμου και κοσμάκη σε πλατείες για ειρηνικές πλην αγανακτισμένες συνελεύσεις.
Στην παραβολή του τυφλού ο Χριστός κατηγορήθηκε για αντεργατική συμπεριφορά αφού πραγματοποίησε θαύμα Σαββατιάτικα ημέρα αργίας και για αυτό ως γνωστόν πλήρωσε ακριβά. Στην περίπτωση του Οδυσσέα, και το μάτι του Πολύφημου έβγαλε αλλά και το όνομα του Κανένα του βγήκε με συνέπεια να πληρώσει και εκείνος ακριβά θαλασσοδαρμένος για χρόνια. Και οι δύο όμως ήρωες είχαν ξεκάθαρο σκοπό και προορισμό λύτρωσης. Δίδαγμα; Σε ό,τι βαλθείς να κάνεις, φρόντισε να έχεις στο μυαλό σου τον προορισμό. Γιατί αν είναι να γίνεις ο δικός σου ήρωας, η διαδρομή προβλέπεται και επίπονη και γεμάτη Σειρήνες.
Όσο για την περίπτωση της αφυπνισμένης αγανάκτησης των ημερών, το μελάνι ακόμα παραμένει νωπό και έπεται συνέχεια. Η αυτοοργάνωση πλήθους σε ημέρες αργίας και μάλιστα από συλλογή κόσμου που δεν ανήκει παρά σε Κανέναν προβλέπεται ιστορική και έτοιμη να κερδίσει τον καλοκαιρινό ήλιο που αυτός ο Μάης τόσο τσιγκουνεύτηκε.
Πηγή http://lifology.gr
με υπερσυλλαλητήρια σε ιβηρικές πλατείες την Κυριακή του Παράλυτου (15 Μαΐου) και πριν προλάβει να ολοκληρωθεί πρόλαβε ακόμα και να χορέψει το γαϊτανάκι των αγανακτισμένων λαών της Ευρώπης σε πλατείες και να μπει στο μάτι των κυβερνώντων την Κυριακή του Τυφλού (29 Μαΐου), θα μπορούσε κάλλιστα να μην υπάρχει! Κι όμως υπήρξε, όπως και η πρωτοφανής συρροή μυρίων κόσμου και κοσμάκη σε πλατείες για ειρηνικές πλην αγανακτισμένες συνελεύσεις.
Στην παραβολή του τυφλού ο Χριστός κατηγορήθηκε για αντεργατική συμπεριφορά αφού πραγματοποίησε θαύμα Σαββατιάτικα ημέρα αργίας και για αυτό ως γνωστόν πλήρωσε ακριβά. Στην περίπτωση του Οδυσσέα, και το μάτι του Πολύφημου έβγαλε αλλά και το όνομα του Κανένα του βγήκε με συνέπεια να πληρώσει και εκείνος ακριβά θαλασσοδαρμένος για χρόνια. Και οι δύο όμως ήρωες είχαν ξεκάθαρο σκοπό και προορισμό λύτρωσης. Δίδαγμα; Σε ό,τι βαλθείς να κάνεις, φρόντισε να έχεις στο μυαλό σου τον προορισμό. Γιατί αν είναι να γίνεις ο δικός σου ήρωας, η διαδρομή προβλέπεται και επίπονη και γεμάτη Σειρήνες.
Όσο για την περίπτωση της αφυπνισμένης αγανάκτησης των ημερών, το μελάνι ακόμα παραμένει νωπό και έπεται συνέχεια. Η αυτοοργάνωση πλήθους σε ημέρες αργίας και μάλιστα από συλλογή κόσμου που δεν ανήκει παρά σε Κανέναν προβλέπεται ιστορική και έτοιμη να κερδίσει τον καλοκαιρινό ήλιο που αυτός ο Μάης τόσο τσιγκουνεύτηκε.
Πηγή http://lifology.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.