Αθώωσε τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις για την κατηγορία της σύστασης καρτέλ η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Ειδικότερα, η ολομέλεια της Επιτροπής αποφάσισε κατά πλειοψηφία...
ότι η κρινόμενη συμπεριφορά των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων μελών της τότε Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας "δεν είχε εντέλει ως αντικειμενικό ενδεχόμενο τον άμεσο ή έμμεσο συντονισμό των τιμών με αφορμή το αυξημένο κόστος καυσίμων, κατά την έννοια των απαγορευτικών διατάξεων του νόμου.
Η απόφαση ελήφθη το Νοέμβριο του 2010 όμως κοινοποιήθηκε έναν χρόνο αργότερα. Η υπόθεση ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2006 μετά από αυτεπάγγελτη έρευνα της γενικής διεύθυνσης Ανταγωνισμού με αφορμή δελτίο Τύπου της ΕΕΑ που εξεδόθη στις 28 Μαΐου και στο οποίο οι ακτοπλοϊκές εταιρείες μέλη της εμφανίζονταν να κατηγορούν την εταιρεία «Blue Star» για την απόφασή της να παγώσει τις τιμές των ναύλων.
Η εξέταση της υπόθεσης απασχόλησε την Επιτροπή τα τελευταία τρία χρόνια. Στην Ολομέλεια έγιναν δύο εισηγήσεις οι οποίες ήταν καταδικαστικές για τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις. Η πρώτη ήταν πιο αυστηρή ενώ η δεύτερη εγκαλούσε τις επιχειρήσεις για συντονισμένη προσαρμογή τιμών στο αυξημένο κόστος καυσίμων και «συντονισμένη υποβολή ή μη δηλώσεων δρομολόγησης και προσφορών».
protothema.gr
ότι η κρινόμενη συμπεριφορά των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων μελών της τότε Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας "δεν είχε εντέλει ως αντικειμενικό ενδεχόμενο τον άμεσο ή έμμεσο συντονισμό των τιμών με αφορμή το αυξημένο κόστος καυσίμων, κατά την έννοια των απαγορευτικών διατάξεων του νόμου.
Η απόφαση ελήφθη το Νοέμβριο του 2010 όμως κοινοποιήθηκε έναν χρόνο αργότερα. Η υπόθεση ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2006 μετά από αυτεπάγγελτη έρευνα της γενικής διεύθυνσης Ανταγωνισμού με αφορμή δελτίο Τύπου της ΕΕΑ που εξεδόθη στις 28 Μαΐου και στο οποίο οι ακτοπλοϊκές εταιρείες μέλη της εμφανίζονταν να κατηγορούν την εταιρεία «Blue Star» για την απόφασή της να παγώσει τις τιμές των ναύλων.
Η εξέταση της υπόθεσης απασχόλησε την Επιτροπή τα τελευταία τρία χρόνια. Στην Ολομέλεια έγιναν δύο εισηγήσεις οι οποίες ήταν καταδικαστικές για τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις. Η πρώτη ήταν πιο αυστηρή ενώ η δεύτερη εγκαλούσε τις επιχειρήσεις για συντονισμένη προσαρμογή τιμών στο αυξημένο κόστος καυσίμων και «συντονισμένη υποβολή ή μη δηλώσεων δρομολόγησης και προσφορών».
protothema.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.