ροή ειδήσεων

Παράπονο για καταστήματα τηλεφωνίας

Είμαι κατοικος Παστιδας και πελατης των καταστημάτων...
WIND εδω και αρκετό καιρο και πιο συγκεκριμένα του καταστηματος της Ιαλυσου .
Ενω οι κοπέλες που εργάζονται στο κατάστημα της Ιαλυσου είναι ευγενεστατες και εξυπηρετικοτατες εχουν το εξης ελάττωμα .
Δεν απαντούν στο τηλεφωνο .
Θυμάμαι οτι καποια μερα τηλεφωνουσα επανειλημμένα στο καταστημα της Ιαλυσου για να κανω ερωτηση για κάποιο προιον , αλλα ματαια .
Αποφάσισα να παω στο κατάστημα για να ρωτησω για το προιον και οσο βρισκόμουν εκει , χτυπουσε το τηλεφωνο , πηγαίνανε οι κοπελες , βλεπανε τον αριθμο και οπως παντα δεν σηκωνανε το τηλεφωνο .
Τελικα το προιον δεν ητανε διαθέσιμο στο κατ/μα της Ιαλυσου και ητανε διαθέσιμο στο κατ/μα της Ροδου . ( αδικα ο κοπος. Αν σηκώνανε τηλ θα πηγαινα κατευθείαν Ροδο ) Κατι τοσο απλο και ευκολο γι αυτους , εβαλε σε τοση ταλαιπωρία εμενα .
Και φυσικα δεν ειμαι μονο εγω .
Σιγουρα πολλοί αλλοι σαν εμενα εχουν ταλαιπωρηθεί , πολλές φορες , ΑΔΙΚΑ .
Πηγα στο κατ/μα της Ροδου επι της Εθναρχου Μακαριου και παραπονεθηκα στο υπεύθυνο του καταστήματος ( που ειναι και ο γενικος υπευθυνος για τα καταστήματα WIND στη Ροδο )χωρις να παραλειψω να επαινεσω το προσωπικο του κατ/ματος της Ιαλυσου .Μου ειπε οτι εχω δικιο και οτι θα το κοιταξει κλπ .
Πριν 1 - 2 μερες τηλεφωνησα και στα δυο κατ/ματα για την αγορα αλλου προιοντος και δεν απαντουσε κανενα απο τα δυο .
Τελικά αναγκαστηκα να κανω την αγορα ( 95.00 € ) απο αλλο καταστημα .
Σίγουρα χασανε αυτοι και οχι εγω .
Ειναι κριμα να υπαρχουν τοσο καλες ιδιωτικες επιχειρησεις με καλους υπαλληλους αλλα με κακη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια και μαλιστα σε τοσο δυσκολους καιρους .
Δεν εχουν αναγκη τα λεφτα μας ?
Τι να πω .

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος6/9/12 07:37

    Είναι γνωστη η τακτική αυτών των πολυεθνικών, δεν απαντούν σε πελάτες για να τους αναγκάζουν να πηγαίνουν στα καταστήματά τους για τους λόγους που αυτοί γνωρίζουν. Το ίδιο κάνει και το υποκατάστημα της forthnet ποτε δεν απαντούν σε πελάτες, το ίδιο και η vodafone. Εγώ πιστεύω ότι σκόπιμα γίνετε όλο αυτό για να μας υποχρεώνουν να τηλεφωνούμε στα τηλεφωνα εξυπηρέτησης και να χρεωνόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/9/12 14:55

      H WIND δεν ειναι πολυεθνική!! Επίσης τα καταστήματα είναι franchise και το αν οι κοπέλες απαντούν στο τηλέφωνο έχει να κάνει με την δική τους "νοοτροπία" και με το κατά πόσο τους επιβλέπει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος..........
      Γεμίσαμε ξερόλες και συνομοσιολόγους που για όλα φταίνε οι κακές πολυεθνικές που πάνε να μας φάνε τα λεφτά και να μας πιούν το αίμα!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος6/9/12 11:56

    ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΑΛΥΣΟ.ΠΑΝΤΑ ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ 2-4 ΑΤΟΜΑ..ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ,ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΚΑΤΟ ΩΡΕΣ..ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ,ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ!ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟΙ ΒΑΡΕΜΕΝΟΙ ΚΑΘΟΝΤΕ ΣΤΟ ΑΙR-CONTITION ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ!ΠΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Η ΙΔΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ...ΑΘΑΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/9/12 14:28

    Ετυχε να τηλεφωνησω σε αλλο κατ/μα κινητης τηεφωνια στην Ιαλυσο , μου απαντησαν κανονικα και μου ειπε μια κοπελα με ευγενικο τροπο να καλεσω λιγο αργοτερα γιατι εχει πολυ κοσμο μπροστα της .
    Αθανατε ελληνα , τοσο δυσκολο ειναι για τις αθανατες ελληνιδες του κατ/ματος της wind να κανουνε το ιδιο ?
    Προσωπικα , εκτος απο χρονο για τα κινητα μου , δεν προκειτε να ξαναψωνισω τιποτε αλλο απο το συγκεκριμενο κατ/μα.
    Πρεπει να γνωριζουμε οτι για καθε πραξη μας , υπαρχουν και οι αναλογες συνεπειες .
    Και η επιτυχια η η αποτυχια μας στην ελευθερη αγορα , εξαρταται απο εμας τους ιδιους και απο τη συμπεριφορα μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/9/12 20:08

    To na pernoun sinexeia sta katastimata kai na zutane paraloga pragmata opos posi einai i epidotisi tous kai ta lipa einai aparadexto o allos pou pige sto katastima kai perimene na eksipiretithei ti itan blakas gia auto lipon pisteuo oti einai o logos poy den sikonoun ta tilefona mia mera egine mprosta mou auto to pragma kai katalava pos i kopela tin ixan ferei se diskoli thesi giati eixe mia oura mprosta tis kai eixe ton allo sto tilefono na tin prizei na tou pi gia tin epidotisi eleooooos ta katastimata ftiaxtilan gia na pigenoume ekei na eksipiretithoume oxi apo to tilefono eleos pia to katakrinete kiolas

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *