Είμαι κατοικος Παστιδας και πελατης των καταστημάτων...
WIND εδω και αρκετό καιρο και πιο συγκεκριμένα του καταστηματος της Ιαλυσου .
Ενω οι κοπέλες που εργάζονται στο κατάστημα της Ιαλυσου είναι ευγενεστατες και εξυπηρετικοτατες εχουν το εξης ελάττωμα .
Δεν απαντούν στο τηλεφωνο .
Θυμάμαι οτι καποια μερα τηλεφωνουσα επανειλημμένα στο καταστημα της Ιαλυσου για να κανω ερωτηση για κάποιο προιον , αλλα ματαια .
Αποφάσισα να παω στο κατάστημα για να ρωτησω για το προιον και οσο βρισκόμουν εκει , χτυπουσε το τηλεφωνο , πηγαίνανε οι κοπελες , βλεπανε τον αριθμο και οπως παντα δεν σηκωνανε το τηλεφωνο .
Τελικα το προιον δεν ητανε διαθέσιμο στο κατ/μα της Ιαλυσου και ητανε διαθέσιμο στο κατ/μα της Ροδου . ( αδικα ο κοπος. Αν σηκώνανε τηλ θα πηγαινα κατευθείαν Ροδο ) Κατι τοσο απλο και ευκολο γι αυτους , εβαλε σε τοση ταλαιπωρία εμενα .
Και φυσικα δεν ειμαι μονο εγω .
Σιγουρα πολλοί αλλοι σαν εμενα εχουν ταλαιπωρηθεί , πολλές φορες , ΑΔΙΚΑ .
Πηγα στο κατ/μα της Ροδου επι της Εθναρχου Μακαριου και παραπονεθηκα στο υπεύθυνο του καταστήματος ( που ειναι και ο γενικος υπευθυνος για τα καταστήματα WIND στη Ροδο )χωρις να παραλειψω να επαινεσω το προσωπικο του κατ/ματος της Ιαλυσου .Μου ειπε οτι εχω δικιο και οτι θα το κοιταξει κλπ .
Πριν 1 - 2 μερες τηλεφωνησα και στα δυο κατ/ματα για την αγορα αλλου προιοντος και δεν απαντουσε κανενα απο τα δυο .
Τελικά αναγκαστηκα να κανω την αγορα ( 95.00 € ) απο αλλο καταστημα .
Σίγουρα χασανε αυτοι και οχι εγω .
Ειναι κριμα να υπαρχουν τοσο καλες ιδιωτικες επιχειρησεις με καλους υπαλληλους αλλα με κακη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια και μαλιστα σε τοσο δυσκολους καιρους .
Δεν εχουν αναγκη τα λεφτα μας ?
Τι να πω .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Ενω οι κοπέλες που εργάζονται στο κατάστημα της Ιαλυσου είναι ευγενεστατες και εξυπηρετικοτατες εχουν το εξης ελάττωμα .
Δεν απαντούν στο τηλεφωνο .
Θυμάμαι οτι καποια μερα τηλεφωνουσα επανειλημμένα στο καταστημα της Ιαλυσου για να κανω ερωτηση για κάποιο προιον , αλλα ματαια .
Αποφάσισα να παω στο κατάστημα για να ρωτησω για το προιον και οσο βρισκόμουν εκει , χτυπουσε το τηλεφωνο , πηγαίνανε οι κοπελες , βλεπανε τον αριθμο και οπως παντα δεν σηκωνανε το τηλεφωνο .
Τελικα το προιον δεν ητανε διαθέσιμο στο κατ/μα της Ιαλυσου και ητανε διαθέσιμο στο κατ/μα της Ροδου . ( αδικα ο κοπος. Αν σηκώνανε τηλ θα πηγαινα κατευθείαν Ροδο ) Κατι τοσο απλο και ευκολο γι αυτους , εβαλε σε τοση ταλαιπωρία εμενα .
Και φυσικα δεν ειμαι μονο εγω .
Σιγουρα πολλοί αλλοι σαν εμενα εχουν ταλαιπωρηθεί , πολλές φορες , ΑΔΙΚΑ .
Πηγα στο κατ/μα της Ροδου επι της Εθναρχου Μακαριου και παραπονεθηκα στο υπεύθυνο του καταστήματος ( που ειναι και ο γενικος υπευθυνος για τα καταστήματα WIND στη Ροδο )χωρις να παραλειψω να επαινεσω το προσωπικο του κατ/ματος της Ιαλυσου .Μου ειπε οτι εχω δικιο και οτι θα το κοιταξει κλπ .
Πριν 1 - 2 μερες τηλεφωνησα και στα δυο κατ/ματα για την αγορα αλλου προιοντος και δεν απαντουσε κανενα απο τα δυο .
Τελικά αναγκαστηκα να κανω την αγορα ( 95.00 € ) απο αλλο καταστημα .
Σίγουρα χασανε αυτοι και οχι εγω .
Ειναι κριμα να υπαρχουν τοσο καλες ιδιωτικες επιχειρησεις με καλους υπαλληλους αλλα με κακη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια και μαλιστα σε τοσο δυσκολους καιρους .
Δεν εχουν αναγκη τα λεφτα μας ?
Τι να πω .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Είναι γνωστη η τακτική αυτών των πολυεθνικών, δεν απαντούν σε πελάτες για να τους αναγκάζουν να πηγαίνουν στα καταστήματά τους για τους λόγους που αυτοί γνωρίζουν. Το ίδιο κάνει και το υποκατάστημα της forthnet ποτε δεν απαντούν σε πελάτες, το ίδιο και η vodafone. Εγώ πιστεύω ότι σκόπιμα γίνετε όλο αυτό για να μας υποχρεώνουν να τηλεφωνούμε στα τηλεφωνα εξυπηρέτησης και να χρεωνόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήH WIND δεν ειναι πολυεθνική!! Επίσης τα καταστήματα είναι franchise και το αν οι κοπέλες απαντούν στο τηλέφωνο έχει να κάνει με την δική τους "νοοτροπία" και με το κατά πόσο τους επιβλέπει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος..........
ΔιαγραφήΓεμίσαμε ξερόλες και συνομοσιολόγους που για όλα φταίνε οι κακές πολυεθνικές που πάνε να μας φάνε τα λεφτά και να μας πιούν το αίμα!!
ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΑΛΥΣΟ.ΠΑΝΤΑ ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ 2-4 ΑΤΟΜΑ..ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ,ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΚΑΤΟ ΩΡΕΣ..ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ,ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ!ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟΙ ΒΑΡΕΜΕΝΟΙ ΚΑΘΟΝΤΕ ΣΤΟ ΑΙR-CONTITION ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ!ΠΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Η ΙΔΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ...ΑΘΑΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτυχε να τηλεφωνησω σε αλλο κατ/μα κινητης τηεφωνια στην Ιαλυσο , μου απαντησαν κανονικα και μου ειπε μια κοπελα με ευγενικο τροπο να καλεσω λιγο αργοτερα γιατι εχει πολυ κοσμο μπροστα της .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθανατε ελληνα , τοσο δυσκολο ειναι για τις αθανατες ελληνιδες του κατ/ματος της wind να κανουνε το ιδιο ?
Προσωπικα , εκτος απο χρονο για τα κινητα μου , δεν προκειτε να ξαναψωνισω τιποτε αλλο απο το συγκεκριμενο κατ/μα.
Πρεπει να γνωριζουμε οτι για καθε πραξη μας , υπαρχουν και οι αναλογες συνεπειες .
Και η επιτυχια η η αποτυχια μας στην ελευθερη αγορα , εξαρταται απο εμας τους ιδιους και απο τη συμπεριφορα μας .
To na pernoun sinexeia sta katastimata kai na zutane paraloga pragmata opos posi einai i epidotisi tous kai ta lipa einai aparadexto o allos pou pige sto katastima kai perimene na eksipiretithei ti itan blakas gia auto lipon pisteuo oti einai o logos poy den sikonoun ta tilefona mia mera egine mprosta mou auto to pragma kai katalava pos i kopela tin ixan ferei se diskoli thesi giati eixe mia oura mprosta tis kai eixe ton allo sto tilefono na tin prizei na tou pi gia tin epidotisi eleooooos ta katastimata ftiaxtilan gia na pigenoume ekei na eksipiretithoume oxi apo to tilefono eleos pia to katakrinete kiolas
ΑπάντησηΔιαγραφή