Σε μείζον πρόβλημα για την αγορά λιανικής εξελίσσεται αυτό των νομικών διαφορών που προκύπτουν διαρκώς μεταξύ αλυσίδων λιανικής και δικαιοπαρόχων (franchisees) εξαιτίας της αδυναμίας...
των πρώτων να παράσχουν βοήθεια σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο για το εμπόριο στους δεύτερους. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως η τελευταία έκθεση ΚΕΜ Franchising είχε μειωμένες συμμετοχές κατά 70% σε σύγκριση με παλιότερες χρονιές ενώ μεγάλο είναι το πρόβλημα των λουκέτων που μπαίνουν σε καταστήματα δικαιοπαρόχων εξαιτίας της δικής τους εμπορικής αδυναμίας αλλά και των επιχειρήσεων να παράσχουν έμπρακτη βοήθεια και στήριξη σε αυτήν την περίοδο της κρίσης.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της αλυσίδας καταστημάτων PUMA η οποία καταγγέλλεται από συνεργάτες της πως "έπνιξε" με τις εμπορικές της τακτικές τα καταστήματα καθώς δεν παρέδιδε εμπόρευμα ή γιατί απαιτούσε μεγάλες προκαταβολές λες και ήταν απλός προμηθευτής κι όχι franchisor. Τα λουκέτα καταστημάτων franchising είναι πιο έντονα στους κλάδους της ένδυσης - υπόδησης, των ειδών δώρων, μεγάλο είναι το πρόβλημα στην εστίαση όπου έχουν κλείσει άνω των 300 καταστημάτων μέσα στα τελευταία χρόνια κ.ά. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ένα κατάστημα franchising λόγω των υψηλών τελών που πληρώνει προς τις μητρικές επιχειρήσεις και πολλές φορές εξαιτίας της αδυναμίας των τελευταίων να αντιληφθούν πως πρέπει να μειώσουν τα κόστη προς τους συνεργάτες τους, έχει διπλάσιες πιθανότητες λουκέτου από ένα αυτόνομο κατάστημα της αγοράς. Κι αυτό διότι τα κόστη λειτουργίας πολλές φορές γίνονται ανελαστικά με αποτέλεσμα οι μικρο-επενδυτές να πνίγονται.
Πηγή: newmoney.gr
Parapona-Rodou
των πρώτων να παράσχουν βοήθεια σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο για το εμπόριο στους δεύτερους. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως η τελευταία έκθεση ΚΕΜ Franchising είχε μειωμένες συμμετοχές κατά 70% σε σύγκριση με παλιότερες χρονιές ενώ μεγάλο είναι το πρόβλημα των λουκέτων που μπαίνουν σε καταστήματα δικαιοπαρόχων εξαιτίας της δικής τους εμπορικής αδυναμίας αλλά και των επιχειρήσεων να παράσχουν έμπρακτη βοήθεια και στήριξη σε αυτήν την περίοδο της κρίσης.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της αλυσίδας καταστημάτων PUMA η οποία καταγγέλλεται από συνεργάτες της πως "έπνιξε" με τις εμπορικές της τακτικές τα καταστήματα καθώς δεν παρέδιδε εμπόρευμα ή γιατί απαιτούσε μεγάλες προκαταβολές λες και ήταν απλός προμηθευτής κι όχι franchisor. Τα λουκέτα καταστημάτων franchising είναι πιο έντονα στους κλάδους της ένδυσης - υπόδησης, των ειδών δώρων, μεγάλο είναι το πρόβλημα στην εστίαση όπου έχουν κλείσει άνω των 300 καταστημάτων μέσα στα τελευταία χρόνια κ.ά. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ένα κατάστημα franchising λόγω των υψηλών τελών που πληρώνει προς τις μητρικές επιχειρήσεις και πολλές φορές εξαιτίας της αδυναμίας των τελευταίων να αντιληφθούν πως πρέπει να μειώσουν τα κόστη προς τους συνεργάτες τους, έχει διπλάσιες πιθανότητες λουκέτου από ένα αυτόνομο κατάστημα της αγοράς. Κι αυτό διότι τα κόστη λειτουργίας πολλές φορές γίνονται ανελαστικά με αποτέλεσμα οι μικρο-επενδυτές να πνίγονται.
Πηγή: newmoney.gr
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.